ליווי חברות בתהליכי הבראה

ניתוח מהיר ומקצועי ובניית אסטרטגיית חילוץ​

ניהול מו"מ מול המערכת הבנקאית והנושים

ליווי תהליכי ההבראה בקור רוח וברגישות

ייעוץ להבראת חברה בקשיים

חילוץ חברה במשבר עמוק זו משימה מאתגרת, אולי מהמשימות המורכבות ביותר בתחום הליווי העסקי.

כשהספקים מתדפקים על הדלתות ,העובדים אינם עומדים על קרקע יציבה , לקוחות חוששים לבצע קניות והבנקים לא מאפשרים חריגה מהמסגרת , הלחץ עליכם- הבעלים והמנהלים הוא גדול.

מוטב שתקראו לנו לפני שהמצב מדרדר , במצבים כאלה המדרון חלקלק וכל שעה הינה משמעותית.
השכנוע העצמי ש"עוד מעט זה מסתדר, זה חייב להסתדר" מכניסה אותך ל"לופ האינסופי" ובמצב הזה כדאי שיהיה לידך גורם שאינו נמצא בתוך סערת הרגשות..

אנחנו נדרשים להגיב חד ומהר , בקור רוח ,לקבל החלטות כואבות ואמיצות. התסכול והדאגה של הבעלים דורשים תמיכה ,חיבוק והחדרת אמונה כי את מה שקלקלת ניתן גם לתקן ואנחנו לגמרי שם בשבילם.

לאחר שננתח את מצב החברה , המלצתנו יכולה להיות כניסה לתכנית הבראה אבל אנחנו יכולים גם להמליץ על סגירת החברה ולמזער ככל הניתן את הפגיעה בחברה ובבעליה , כשהגענו למסקנה שזה הדבר הנכון בראיה הכוללת ושבמקרה הזה יהיה מה להציל לעומת המשך הפעלת החברה.

זה אכן כואב מאוד …אבל אנחנו בניגוד אליך לא מאוהבים ומחוברים רגשית לחברה ויכולים לקבל החלטה קשה כזו בקור רוח תוך ראיה ניטרלית יותר של מכלול האפשרויות .
אנו מיומנים ומנוסים מאוד במשימות הבראה (חילוץ , שיקום והחזרה למסלול) הדורשת מגוון יכולות – בינאישיות כמובן ומקצועיות : ניתוח המצב מבחינה כלכלית ופיננסית, מו"מ מול המערכת הבנקאית ומול החייבים, תקצוב ובקרה, תכנון האסטרטגיה העסקית והשיווקית ,ניהול המכירות.
לעיתים קרובות נדרשת התמחות משפטית

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות!