ליווי לחברות בצמיחה

מייצרים מסגרת מחייבת לניהול תהליכי הצמיחה ​

בונים אסטרטגיה מנצחת

אנו שותפים מעורבים בהטמעת והצלחת התהליך

המציאות העסקית מאתגרת אותך ודורשת ממך להמציא את עצמך כל יום מחדש.

המקצועיות שלך באופן אישי ושל החברה שלך לא באים בהלימה עם התוצאות העסקיות והציפיות שלך מעצמך והתסכול שלך מובן.

בנקים, גביה, עובדים, מכירות… רוב היום הוא כיבוי שריפות, הישרדות וקרבות בלימה .

האם אפשר גם אחרת ?

בהחלט!  התפקיד שלנו הוא לייצר עבורך מעטפת תומכת  של ידע ניהולי , להגדיר באופן ברור תהליך שמייצר מסגרת, פניות ומחויבות לארגון מחדש של החברה , טיפול בכל נקודות התורפה וניהול תהליכי הצמיחה.

המעורבות שלנו הינה פעילה. אנחנו לא יושבים בצד ומייעצים אלא מפשילים שרוולים ונמצאים איתך בעשייה על מנת לתרום ולהשפיע, במיוחד במקומות הקשים והמאתגרים.

  1. מנתחים לעומק מצב קיים- חוזק השרשרת הוא כחוזק החוליה החלשה לכן כל מחלקות החברה צריכות לעבוד באופן מיטבי.
  2. מייצרים תכנית פעולה בהתאם לסדרי העדיפות ומתחילים להוציא אותה לפועל, לתכנית זו יש יעדים מדידים ברורים והיא נבדקת לאורך כל התהליך.
  3. כשהמערכת מתפקדת והיעדים ברורים ניתן לנהל את צמיחת החברה.

למה צמיחה? כי במציאות העסקית הנוכחית לא ניתן לשרוד מבלי לצמוח, המודלים הכלכליים משתנים וכדי להיות רלוונטי חייבים ליזום שינוי : אם באמצעות מודל עסקי חדש, שירות או מוצר חדשים, כניסה לשוק חדש, מדינת יעד חדשה.

לייצר צמיחה לאורך זמן זהו תהליך מורכב  שמחייב את ההנהלה והעובדים לצאת מאזור הנוחות, לחשוב מחוץ לקופסא ,להשיג משאבים חדשים ולבנות יכולות חדשות.

צמיחה מושגת באופן אורגני ע"י ביצוע תהליכי התייעלות, שינויים פנימיים בחברה, הגדלת שיווק ומכירות,  אימוץ טכנולוגיות חדשות  וכו'  או באופן חיצוני באמצעות מיזוגים ורכישות, שיתופי פעולה וכו'. כמובן שצמיחה חיצונית יכולה להיות בקצב משמעותי בהרבה אולם גם הסיכון בהתאם.

אם שיעור צמיחה פנימית ממוצע הנו חמישה אחוז לשנה, אזי פעילות החברה תוכפל תוך עשור, בעוד שצמיחה חיצונית יכולה להכפיל את פעילות החברה תוך שלוש עד חמש שנים! כאמור, תהליכים אלה הם מחויבי  להישרדות החברה ו צריך להתפנות מ"מרוץ העכברים" השוטף להתפנות לתהליך ולנהל אותו וזה התפקיד שלנו.

אם יש לך את האומץ לקפוץ למים- אנחנו איתך ובכל הכוח !

צמיחה זו הכרחית לארגון חפץ חיים והיא יכולה להיעשות במגוון דרכים:  דרך התייעלות,  רכישת תשומות מספקים בינלאומיים שמוזילים את העלויות, שיתופי פעולה או מיזוגים ורכישות כפי שאפרט להלן.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות!