ייעוץ לחברות ועסקים משפחתיים

Family_bussiness

קשר משפחתי – ייעוץ לחברות משפחתיות

שיתוף הפעולה הזה מאפשר לנו להביא את יכולותינו בתחומי הליבה שלנו: הליווי הכלכלי-פיננסי –אסטרטגי בשילוב עם יכולותיה של "דרגות " והתמחותה בליווי עסקים משפחתיים במיוחד בצד הארגוני,הלוגיסטי ובתחום המכירות .

ל"דרגות" ניסיון מוצלח רב שנים בליווי עסקים משפחתיים, אופיו הייחודי של בעליה, אילן בראון, והכימיה הקיימת ביננו מאפשרת לנו למנף את יכולותינו המשותפות ובכך למנף את העסקים המשפחתיים אותם אנו מלווים.

מטרת עבודתנו המשותפת היא לסייע לעסקים משפחתיים לצמוח תוך רגישות למורכבות תהליכי הניהול בעסק המשפחתי. בכדי לממש את הפוטנציאל האנושי הקיים בארגון ,בעסק המשפחתי קיימת מצד אחד תועלות רבות ברבת האמון בין בעלי החברה בשל הקרבה המשפחתי ויחד עם זאת קיימים קשיים רבים הנובעים מאותה משפחתיות.

בעבודה עם עסק משפחתי נדרשת רגישות רבה ויכולת לגרום לבני המשפחה המעורבים בעסק לקבל פשרות וויתורים כואבים ומצד שני נדרשת נחישות רבה ויכולת עמידה בלחצים ואפס פשרות בנושאים המהותיים.

היכולת של "דרגות" היא לפרק את אותם "מוקשים", אמוציות וחסימות שפעמים רבות מהווים חלק בלתי נפרד מהתנהלות העסק המשפחתי,  לייצר את הסדר הארגוני הנדרש כולל חלוקת תחומי אחריות והגדרת תפקידים ברורה, להביא שקט תעשייתי ,סדר וארגון תפעולי ולהגדיל את המכירות בדגש על הנעת סוכני מכירות .

פנו אלינו וניקח את העסק המשפחתי שלכם למקומות טובים

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות!